Grafik

Grafik

Grafik do druku będzie dostępny po wakacjach! 

WAŻNE! Przeczytaj REGULAMIN JUMPING FITNESS! Kliknij ->TU<-:)

MARZEC

 

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
08.30
TBC
08.30
09.30
Kasia
TBCTo zajęcia wzmacniające z elementami treningu kardio (o charakterze aerobowym), które mają na celu kształtowanie sylwetki przez pozbywanie się tłuszczyku i pracę nad poszczególnymi mięśniami, bez żadnej taryfy ulgowej.
08.45
TBC
08.45
09.45
Iza
TBCTo zajęcia wzmacniające z elementami treningu kardio (o charakterze aerobowym), które mają na celu kształtowanie sylwetki przez pozbywanie się tłuszczyku i pracę nad poszczególnymi mięśniami, bez żadnej taryfy ulgowej.
TRENING OBWODOWY
08.45
09.45
Iza
TRENING OBWODOWYTrening obwodowy skierowany jest do osób, które oczekują szybkich efektów. Podzielony na kilka stacji - dba o pracę wszystkich mięśni ciała..
CARDIO BRZUCHY
08.45
09.45
Iza
CARDIO BRZUCHYTrening cardio połączony ze wzmacnianiem mięśni brzucha. Pierwsza część zajęć składa się z cardio a w drugiej przechodzimy do wzmacniania brzuchów.
ABT
08.45
09.45
Iza
ABTW tym treningu skupiasz się na ćwiczeniu miejsc, które uwielbiają gromadzić tłuszcz, czyli okolicach centrum ciała i wokół bioder. Z uporem ćwiczysz więc brzuch (abdomen), pośladki (buttocks) i uda (thighs).
TBC
08.45
09.45
Iza
TBCTo zajęcia wzmacniające z elementami treningu kardio (o charakterze aerobowym), które mają na celu kształtowanie sylwetki przez pozbywanie się tłuszczyku i pracę nad poszczególnymi mięśniami, bez żadnej taryfy ulgowej.
09.00
TBC
09.00
10.00
Iza
TBCTo zajęcia wzmacniające z elementami treningu kardio (o charakterze aerobowym), które mają na celu kształtowanie sylwetki przez pozbywanie się tłuszczyku i pracę nad poszczególnymi mięśniami, bez żadnej taryfy ulgowej.
09.15
09.30
BODY BALL WZMACNIANIE
09.30
10.30
Kasia
BODY BALL WZMACNIANIEWykorzystujemy tu piłki, które wzmagają pracę mięśni. Trening zakończony jest rozciąganiem. ZAJĘCIA SĄ NASTAWIONE NA WZMACNIANIE MIĘŚNI. Zajęcia mogą mieć wyższy poziom trudności.
09.45
TRAMPOLINY CARDIO
ZAPISY!
09.45
10.45
Karolina B.
TRAMPOLINY
ZAPISY!
09.45
10.45
Karolina B.
TRAMPOLINYĆwiczenia na trampolinach JUMPit, to oprócz doskonałej zabawy i dawki pozytywnej energii i adrenaliny, niezwykle skuteczny trening zapewniający wymierne i trwałe efekty w poprawie kondycji, równowagi, stabilizacji i wytrzymałości mięśniowej.
10.00
10.15
10.30
TRAMPOLINY
ZAPISY!
10.30
11.30
Karolina B.
TRAMPOLINYĆwiczenia na trampolinach JUMPit, to oprócz doskonałej zabawy i dawki pozytywnej energii i adrenaliny, niezwykle skuteczny trening zapewniający wymierne i trwałe efekty w poprawie kondycji, równowagi, stabilizacji i wytrzymałości mięśniowej.
10.45
11.00
11.15
11.30
STRETCHING
11.30
11.50
Karolina B.
11.45
12.00
AKTYWNA MAMA
12.00
13.00
Kinga ZAPISY: 514 466 878
AKTYWNA MAMAZajęcia dla przyszłych MAM oraz dla kobiet po porodzie!
12.15
12.30
12.45
16.30
BODY BALL & STRETCHING
16.30
17.30
Renata
BODY BALL & STRETCHINGTo zajęcia wzmacniające wszystkie partie mięśni i kształtujące sylwetkę, jednocześnie nie obciążające stawów. ZAJĘCIA SĄ SPOKOJNE I RELAKSACYJNE.
TRAMPOLINY
ZAPISY!
16.30
17.30
Karolina B.
TRAMPOLINYĆwiczenia na trampolinach JUMPit, to oprócz doskonałej zabawy i dawki pozytywnej energii i adrenaliny, niezwykle skuteczny trening zapewniający wymierne i trwałe efekty w poprawie kondycji, równowagi, stabilizacji i wytrzymałości mięśniowej.
TBC
16.30
17.30
Renata
TBCTo zajęcia wzmacniające z elementami treningu kardio (o charakterze aerobowym), które mają na celu kształtowanie sylwetki przez pozbywanie się tłuszczyku i pracę nad poszczególnymi mięśniami, bez żadnej taryfy ulgowej.
TRAMPOLINY CARDIO
ZAPISY!
16.30
17.30
Karolina B.
16.45
TAMPOLINY EASY
ZAPISY!
16.50
18.00
Karolina K.
17.00
17.15
17.30
ZDROWY KRĘGOSŁUP z elementami PilatesuZajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa
Body Shape
17.30
18.30
Aneta
ZDROWY KRĘGOSŁUP z elementami PilatesuZajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa.
ABT+STRETCHING
17.30
18.30
Karolina W.
ABT
17.30
18.30
Kasia
ABTW tym treningu skupiasz się na ćwiczeniu miejsc, które uwielbiają gromadzić tłuszcz, czyli okolicach centrum ciała i wokół bioder. Z uporem ćwiczysz więc brzuch (abdomen), pośladki (buttocks) i uda (thighs).
17.45
18.00
TBC SZTANGI Magic Bar
18.00
19.00
Karolina K.
18.15
18.30
BRAZYLIJSKIE POŚLADKI
18.30
19.30
Agata
BRAZYLIJSKIE POŚLADKITrening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała, ze szczególnym naciskiem na uda i pośladki, czyli miejsca najbardziej podatne na cellulit. Zajęcia pomagają spalać tkankę tłuszczową, rozbijają cellulit, ujędrniają i wysmuklają uda, a także pośladki i brzuch. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia sprawia, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne. Trening dla wszystkich.
TABATA
18.30
19.30
Aneta
TABATATrening Tabata jest dedykowana wszystkim, którzy chcą poprawić wydolność organizmu i spalić tkankę tłuszczową.
ABT
+ PŁASKI BRZUCH
18.30
19.30
Renata
ABTW tym treningu skupiasz się na ćwiczeniu miejsc, które uwielbiają gromadzić tłuszcz, czyli okolicach centrum ciała i wokół bioder. Z uporem ćwiczysz więc brzuch (abdomen), pośladki (buttocks) i uda (thighs).
TRAMPOLINY
ZAPISY!
18.30
19.30
Carolina F.
TRAMPOLINYĆwiczenia na trampolinach JUMPit, to oprócz doskonałej zabawy i dawki pozytywnej energii i adrenaliny, niezwykle skuteczny trening zapewniający wymierne i trwałe efekty w poprawie kondycji, równowagi, stabilizacji i wytrzymałości mięśniowej.
TBC STEP
18.30
19.30
Karolina K.
TBC STEPTo zajęcia wzmacniające z użyciem STEPU. Zajęcia mają na celu kształtowanie sylwetki przez pozbywanie się tłuszczyku i pracę nad poszczególnymi mięśniami, bez żadnej taryfy ulgowej.
18.45
19.00
CARDIO BRZUCHY
19.00
20.00
Kasia
CARDIO BRZUCHYTrening cardio połączony ze wzmacnianiem mięśni brzucha. Pierwsza część zajęć składa się z cardio a w drugiej przechodzimy do wzmacniania brzuchów.
19.15
19.30
ELITE FITNESS
19.30
20.30
Agata
ELITE FITNESSElite Fitness to propozycja dla tych, którzy po miesiącach ćwiczeń utknęli w miejscu: mimo dalszych ćwiczeń siła mięśni nie wzrasta, waga stoi w miejscu.
TBC
19.30
20.30
Kasia
TBC SZTANGI
19.30
20.30
Karolina K
TBC SZTANGITo zajęcia ze sztangą modelujące sylwetkę, wzmacniające siłę mięśni oraz zapewniające poprawę kondycji. Ćwiczenia wykonywane są w seriach, z niedużym obciążeniem
TRENING OBWODOWY
19.30
20.30
Aneta K.
WAGA W DÓŁ
19.30
20.30
Karolina K
19.45
20.00
ZUMBA FITNESS
20.00
21.00
Magda W.
20.15
20.30
TRAMPOLINY
ZAPISY!
20.30
21.30
Weronika
TRAMPOLINY
ZAPISY!
20.30
21.30
Carolina F.
TRAMPOLINYĆwiczenia na trampolinach JUMPit, to oprócz doskonałej zabawy i dawki pozytywnej energii i adrenaliny, niezwykle skuteczny trening zapewniający wymierne i trwałe efekty w poprawie kondycji, równowagi, stabilizacji i wytrzymałości mięśniowej.
ZUMBA FITNESS
20.30
21.30
Magda
ZUMBA FITNESSZumba zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha.
TBC
20.30
21.30
Aneta
ZDROWY KRĘGOSŁUP I STRETCHING
Magda S.
20.30
21.30
OD 15 MARCA
20.45
21.00
21.15

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

 

 

Aktualnie zajęcia odbywają się bez wcześniejszych zapisów 🙂
W przyszłości zapisy mogą dotyczyć jedynie poszczególnych zajęć – będziemy o tym informować na bieżąco.
Zapisy te będą możliwe przez profil Facebook w recepcji klubu lub pod numerem telefonu 791 720 520. Zapraszamy